niedziela, 24 września 2017

853. Konkurs nr 123 - romantyczny ;-)

Od dwóch dni mamy jesień kalendarzową, i też taką prawdziwą, co się zowie!, za oknem. To obok zimy moja ukochana pora roku i już nie mogę się doczekać przepięknie odbarwionych na żółto i czerwono liści pod stopami podczas porannego spaceru w lesie, błyszczących kulek kasztanów w kieszeni, złotego światła przebijającego w koronach drzew, mgły nad rzeką... Cieszę się! ;-) A ponieważ nabrałam takiego „romantycznego” nastroju, ze słupka książek na rozdanie wybrałam dla was... romanse!

Jojo Moyes to brytyjska pisarka, dziennikarka, dwukrotna zdobywczyni Romantic Novel of the Year Award. Film według jej powieści Zanim się pojawiłeś był również i w naszych kinach, i o ile wiem – miał całkiem sporą widownię, tak samo jak i czytelników, bo jej powieści świetnie się u nas sprzedają, miały już nawet po kilka wydań. Prawda jest taka, że romanse są zawsze w modzie, czyż nie? ;-) Mam dla was na rozdanie dwie powieści Jojo Moyes:

- - - Dziewczyna, którą kochałeś
- - - We wspólnym rytmie

Jak zawsze, do przesyłek dołączę co nieco do czytania i do kolorowania. Kto chętny, zapraszam do wpisywania się w komentarze pod tym postem. Czas: od teraz do piątkowej północy. Rozdanie tradycyjnie w sobotę, ostatniego dnia września. Powodzenia! :-)

33 komentarze:

Bogda pisze...

Dzień dobry,
to jedna z moich ulubionych autorek więc z bijącym serduchem ustawiam się w kolejce chętnych do przygarnięcia książek, a nuż....??? Jesień też lubię, ale tę złotą, polską, z całą paletą jej barw, a u nas od tygodnia smętnie, iście listopadowo :deszcz, plucha, zimno brrr...Nie tylko zaszyć się pod kocem z dobrą książką i równie dobrą herbatką obok... Na przekór pogodzie ciepło pozdrawiam Bogda
bogda2901@gmail.com

Chaga pisze...

Zapisuję się :)
Na Podlasiu pięknie było w weekend i w kolejnych dniach też tak ma być a dziś słoneczko od rana i ma być całkiem cieplutko 20 C.

Mariola pisze...

Ustawiam się w kolejce.
Pozdrawiam

graża pisze...

Zapisuję się ,lubię bardzo jesienne czytanie.....
pozdrawiam serdecznie

Merenwen pisze...

Chętnie się zapiszę.
Jesień to i moja ulubiona pora roku. Już są długie wieczory z herbatą, książką i robótką, jeszcze tylko w dzień spaceru brak, ale u mnie pada prawie cały czas. Może październik przyniesie złotą jesień.

ABily pisze...

Chętnię przygarnę...na prezent dla kogoś kto uwielbia JM:)Pozdrawiam

Avrea pisze...

takiej jesieni ja nie lubie ,ja lubie polską złotą jesień ;)
a ksiązki oczywiśćie z chęcią przygarnę ;)

Ell001 pisze...

Też pragnę się zapisać ;) Jesienne długie wieczory są wspaniała okazją do czytania :) pozdrawiam ell_001@interia.pl

damar5 pisze...

Ustawiam sie rowniez :)
Poz.Dana

cornelka2 pisze...

Chetnie przeczytam
Cornelka

Dominika K. pisze...

Chętnie przygarnę ;)

Katarzyna Iwańczak pisze...

Jestem chętna:)

Czarne Espresso pisze...

Przyda się coś romantycznego na jesień :) Zgłaszam się :)

Beata Kandzia pisze...

Jestem chętna i się wpisuję :) Książki te idealnie do mnie pasują, bo ze mnie taka romantyczna dusza, właśnie takie lubię czytać i o nich marzę, a tu los je stawia w darze, gdy tylko je zobaczyłam, to radości nie kryłam i tu do Was się zgłosiłam :) W zeszłym tygodniu były moje urodziny, a książka to dla mnie prezent najlepszy, więc zestaw ten mnie z pewnością bardzo uszczęśliwi :)

Zacisze Lenki pisze...

Nie znam twórczości tej autorki, więc chętnie przygarnęłabym te książki. Aromatyczna herbata, ciepły koc, świeczka i dobra książka to idealny zestaw dla mnie.:)

Pasje Violi pisze...

Ustawiam się grzecznie w kolejce :). Oby ta jesień była złota bo lato nas nie rozpieszczało. Pozdrawiam

Sardegna pisze...

Zgłaszam się! Marzę o książkach Moyes!

bluuu pisze...

Marzę, żeby je przygarnąć i pozdrawiam :)

Ula K. pisze...

Zapisuję się :)
U mnie niestety cały czas pada deszcz, jest szaro, buro i zimno... cały czas czekam na tą złotą jesień...

barbaratoja pisze...

Na razie jesień u mnie jest piękna, dzisiaj nawet przędłyśmy na ulicy w Słupsku wełnę. Ale to pewnie się zmieni i na brzydkie dni jesienne dobra książka się przyda.
Zapisuję się !!!

Ann Goldwin pisze...

Dawno nie czytałam romansów, przydałoby się jakiś zacząć :) U mnie jesień zaczyna się szarugą, chociaż dzisiaj błysnęło trochę słońca! Z chęcią się zapisuję i pozdrawiam serdecznie!

Cytrulina pisze...

Ja także z przyjemnością się zapisuję! Jeszcze nie miałam okazji przeczytać książek tej autorki, a na jesiennie wieczory rzeczywiście byłby to super pomysł!

KarolinaCh pisze...

Ja również się zgłaszam :)

Beata Wieczorek pisze...

Zgłaszam się! Dużo słyszałam o tej autorce - czas, żeby coś również przeczytać :)
Pozdrawiam serdecznie!

Natalia Duś pisze...

Ustawiam się w kolejce po "We wspólnym rytmie" ---> kamcik.87@gmail.com

شركة المثالية للتنظيف pisze...


شركة تنظيف منازل بالقطيف
شركة تنظيف مسابح بالقطيف
شركة صيانة مسابح بالقطيف
شركة تنظيف مسابح بالدمام

Peter49 Ceniacyksiazki pisze...

Zgłaszam się, że jestem chętny! Książki te sprawiłyby radość mnie i mojej rodzinie, jedną z nich podarowałbym córce z okazji minionych urodzin, a drugą żonie z okazji minionej rocznicy ślubu... Ich szczęście byłoby potrójnym szczęściem moim :) Trzymam zatem kciuki ;)

Anek73 pisze...

Z chęcią wezmę udział! Pozdrawiam jesiennie z pięknego Kłodzka :)

http://przystanek-klodzko.pl

Wetka pisze...

Zgłaszam się ✋

jagnieszka pisze...

ustawiam się :)

Zaczytana56 MamaDela pisze...

Ja, ja jestem chętna na ten piękny zestaw, więc się wpisuję z nadzieją i radością :) Mam i znam już książki tej autorki, ale tych jeszcze nie mam, przymierzałam się już, by je kupić, ale zawsze wydatki idą na coś innego i niestety się nie udało. Jednak tęsknota za dobrą lekturą w sercu pozostała, a teraz szczególnie by się taka przydała na nadchodzące długie jesienne i zimowe wieczory, więc mocno wierzę w szczęśliwy los :).

Aurelia pisze...

Z przyjemnością wezmę udział w zabawie.:)

kasiaparkview pisze...

Jestem chętna, kocham jesień i jesienne czytanie.