niedziela, 20 stycznia 2008

13. Znaczki - latarnie morskie



Poczta Polska wydaje piękne serie znaczków. Nie jestem zbieraczem, pasjonatem filatelistą, ale od czasu do czasu daję się namówić na zakup znaczków, bloczków, arkusików czy też kart lub kopert okolicznościowych. Tym razem, wrzucając w wyszukiwarkę na allegro swoje ulubione "latarnie morskie", oprócz mnóstwa znaczków zagranicznych, znalazłam arkusik z polskimi latarniami morskimi projektu Okrassy. Na ilustracjach są latarnie morskie w Helu, Rozewiu, Gdańsku i Kołobrzegu. Moja mama, będąc w mieście, sprawiła mi ogromną radość i, pamiętając o mojej pasji, kupiła z myślą o mnie jeden taki arkusik. Teraz muszę poszukać kopert - na poczcie już nie było i ponoć nie będzie :-/, bo są naprawdę ciekawe. Przedstawiona na nich jest żarówka 1000 W, które - takie i mocniejsze - wykorzystuje się m.in. w nieczynnej już latarni w Gdańsku. Bardzo mi się podobają :-) A znalazłam informację, że to druga seria... Hmmm, trzeba zacząć obserwować allegro, no i częściej zaglądać na strony PP, coby nie przegapić następnych serii!

Brak komentarzy: