wtorek, 27 maja 2008

70. „5”

Na blogu pewnej przesympatycznej, pełnej pozytywnej energii autorki książki (którą miałam przyjemność redagować) Klinika kukieł Promyczkowo znalazłam link do testu osobowości, a ponieważ lubię wszelkie ankiety, od razu przystąpiłam do dzieła :-) Wypadła śliczna „piątka” - nieparzysta cyferka (mam od dziecka fobię „cyferkową” - uznaję za szczęśliwe tylko te nieparzyste, więc… uff! ;-) …dobrze trafiłam) oznaczająca Obserwatora. Hmmm… nie wiem, czy powinnam się chwalić - cytat: „To zdecydowanie najbardziej antysocjalny typ w enneagramie” - ale, no cóż, zgadza się :-) Przeczytajcie, a potem sprawdźcie swoją cyferkę z enneagramu!

A ponieważ mój umysł lubi „skakać” w różne odległe skojarzenia od razu pomyślałam o Chanel No 5 i fantastycznym zdjęciu przepięknej, seksownej Marilyn Monroe zrobionym przez Eda Feingersha w 1955 roku w pokoju hotelowym Waldorf Astoria (Nowy Jork). Mam te fotki w dużym formacie na porządnym grubszym papierze, kupione kiedyś dawno, dawno temu w księgarni międzynarodowej. Co za kobieta! Nieśmiertelna! Niedościgły wzór dla wielu obecnych aktoreczek :-)

Brak komentarzy: