sobota, 11 października 2008

125. Losowanie


Na początek chciałabym wszystkim serdecznie podziękować za to, że jesteście :-) Cieszę się, że się Wam u mnie podoba.
Pierwszy konkurs za nami! Pod postem były 23 wpisy, które brały udział w losowaniu. „Maszyną losującą” została piękna miseczka z firmy DUKA. „Sierotkami” losującymi - domownicy :-) A oto, kto wygrał:

-- globalistka
-- ewarub
-- karolina.ja

Gratuluję!!! Poproszę Was o przesłanie na mojego maila (u dołu strony są adresy) danych do wysyłki paczuszek z książkami. Zapewniam, że Wasze adresy są bezpieczne - po naniesieniu na przesyłki, maile z danymi zostaną od razu zniszczone i nigdzie nie będą przetwarzane :-)
Do następnego razu... już niedługo ;-)

11 komentarzy:

festoon pisze...

Gratuluję zwycięzcom!:)
Miłego weekendu wszystkim:)

Madzia pisze...

Ja też gratuluję!

Makówka - pełna pomysłów pisze...

Gratuluję, ale na książki i tak narobiłam sobie ochoty, więc chyba kupię:)Och, tyle pokus w tym internecie...;)

globalistka pisze...

Ale się cieszę :)))))
Dzięki, dzięki M. już podaję adres :))) Pozdrawiam serdecznie :))
Dawno nic nie wygrałam, a tu taka niespodzianka :)

stula pisze...

Gratulacje dla wylosowanych! I dzięki za świetną zabawę.

ivon777 pisze...

buuuuu )-;
znów nie wygrałam....
buuuuuuu )-;
buuuuuuuuuu )-;

no dobrze już dobrze - jeszcze mam do sprawdzenia kupon Lotto, może zadzwonię do pracy w pondzi powiem, ze mi to lotto (-; A Wam będę mogła podarować wiele pięknych książek... rozmarzyłam sie ech. Empik bym kupiła - ot co! Twój gest - sprawiania radości innym - wzruszył mnie i też bym tak chciała . Pomyślę o tym oczywiście.- czym bym mogła obdarować innych. Może tymczasem zrobię ładne zakładki do książek ?
A na poważnie- to nie rozpaczam- cieszę się radościa innych i tym, że są tacy ludzie jak Ty. Dobrzy,. Prawdziwi. Szlachetni .

miłego wieczoru! serdecznie pozdrawiam

ewarub pisze...

O rany! Pierwszy raz udalo mi sie cos wygrac! Bardzo sie ciesze, bardzo! Zwlaszcza, ze nagroda sa ksiazki! Buziaki :-)

Karolina.ja pisze...

O, jak fajnie! Dzięki!

Ewa pisze...

Gratulacje :)

Zacisze wyśnione... pisze...

festoon, gdzie znikłaś? :-/ Mam nadzieję, że tylko na chwilkę i będę mogła zaglądać na nową odsłonę Twojego bloga? Pozdrawiam, M.

festoon pisze...

Ech,długo by opowiadać,już się w kilku miejscach tłumaczyłam...Teraz mam pokutę,że się muszę tłumaczyć;)Skasowałam bloga w chwili wkurzenia,porywcza jestem,no i już.Nie chcę już tego od nowa odgrzewać,choć przyznaję,to uzależnia:)Całkiem stąd jednak nie zniknę,tylu tu fajnych ludzi.
Ukłony:)