niedziela, 26 października 2008

130. Konkurs nr 2

Dla wszystkich, którzy nie mogli dotrzeć na targi do Krakowa mam aż sześć tytułów z wydawnictwa Replika [serdeczne podziękowania dla K.!]. Na wielu blogach [i innych miejscach w sieci] znajdowałam recenzje ich książek, zawsze pozytywne, powiedziałabym nawet: z nutką entuzjazmu - i słusznie, bo to doskonałe historie chwytające za serce, zmuszające do myślenia nieszablonowego, podejmujące tematy bardzo trudne, kontrowersyjne, a zarazem opowiadające o tym, co nas na co dzień spotyka i dotyka. W ofercie wydawnictwa znajdziecie też tzw. „czytadła”, ale pozytywne, z humorem, pozostawiające po sobie miłe uczucie radości ze spędzonego wraz z bohaterami czasu.
A w konkursie nr 2 można wygrać:

(1) Ukryte wady Elsebeth Egholm
(2) Sztuka bycia Elą Johanna Nilsson
(3) Radość niedoskonałości Veronica Chambers
(4) Jeździec na wielorybie Witi Ihimaera
(5) Eryk Piotr Rowicki
(6) Poza prawdą i kłamstwem Marcin Pietraszek

Proszę osoby wpisujące się pod tym postem o podanie, która książka je interesuje (dla wygody mają numerki); jeśli będzie więcej niż jedna osoba chętna do tytułu - wtedy zrobię losowanie… w ulubionej miseczce DUKA :-) Losowanie w piątek…

18 komentarzy:

Anna pisze...

Mnie dwójeczka interesuje:)Pozdrawiam!

www.bombolada.blox.pl pisze...

O rany! Trudno się zdecydować! Same cudowne literackie kąski! Mnie zainteresował tytuł i dlatego się decyduję na "Jeździec na wielorybie", choć opis także przeczytałam i mnie zaciekawił.. Jak nie wygram to sobie kupię ;) Choć marzy mi się wygranie.

Marigolden pisze...

Witam. Zgłaszam się do "Ukrytych wad" Egholm. Pozdrawiam :)

festoon pisze...

Dobry wieczór:)
Ustawiam się grzecznie w kolejce do losowania szósteczki.

globalistka pisze...

Piękny zestaw przygotowałaś :)
Bardzo kuszący jest "Jeździec na wielorybie". Proszę mnie jednak nie uwzględniać w losowaniu. Już i tak miałam dużo szczęścia.
A "Jeźdźca..." zamówię do biblioteki, pozdrawiam i życzę miłej zabawy:)

stula pisze...

Radość niedoskonałości! proszę!

kimura pisze...

Bardzo prosze o piąteczke, choć i dwójeczka wyglada interesujaco;). Az zazdroszcze tego wyjazdu do Krakowa. U mnie stosik do czytania powoli topnieje a do wyjazdu do Pl jeszcze dwa miesiące

Madzia pisze...

Ustawiam się w kolejce do losowania pozycji nr 1- "Ukryte wady":) Pozdrawiam

Makówka - pełna pomysłów pisze...

"Jeździec na wielorybie" i "Ukryte wady" bardzo chętnie przeczytam:)Pozdrawiam serdecznie.

donna pisze...

Same smakowite książki, strasznie marzy mi się przeczytanie dwójeczki - Sztuka bycia Elą - dlatego proszę o uwzględnienie mnie w losowaniu.

Królewna pisze...

"Radość niedoskonałości" :)

latarnia pisze...

Najchętniej sięgnęłabym po "Ukryte wady" i "Eryka"... :-)

holka polka pisze...

to ja się piszę na jedynkę :) nigdy nic nie czytałam z tego wydawnictwa, a biorąc pod uwagę, że jest jesień i plucha, to objętościowo "Ukryte wady" najlepiej się prezentują :) pozdrawiam

ivon777 pisze...

Jeszcze mnie tu nie było (:

Nabrałam ochoty na "Poza prawdą i kłamstwem " , Juz wczesniej intrygowała mnie okładka tej książki. Czytałam recenzje- pewnie to lektura, skłaniająca do refleksji głębszych. Coś dla mnie /jeśli oczywiście szczęście dopisze /
Miłego dnia życzę i serdecznie pozdrawiam!

rr-odkowa pisze...

Ojej znowu konkurs :-) Chętnie wezmę udział w losowaniu książki "Radość niedoskonałości" (3). Pozdrawiam ciepło.

artesania-1 pisze...

I ja jako ten osiołek, co wybrać nie może... Ukryte wady nr 1.
Pozdrawiam z Krakowa

aeljot pisze...

to i ja się dopiszę...jesli można
nr 6 - Poza prawdą i kłamstwem Marcin Pietraszek
:)
Ciekawy tytuł...

Zacisze wyśnione... pisze...

Parafrazując: "Koniec i bomba, a kto nie brał udziału, ten trąba".
;-D
Zabieram się za podsumowanie i zwołuje domowników na losowanie ;-)