środa, 3 grudnia 2008

155. I love Your blog

Odznaczono mnie tą śliczną plakietką u góry ;-D i to dwukrotnie. A wskazały mój blog festoon i globalistka. Dzię-ku-ję!!! Cieszy mnie to bardzo, skrzydeł dodaje i pyszczek wykręca w rogalikowy uśmiech ;-D
Zgodnie z zasadami tej zabawy powinnam:
-- wstawić logo „I love Your blog” na swoim blogu,
-- wstawić linki do osób, które wyróżniły mój blog,
-- nominować siedem kolejnych blogów i wstawić do nich linki,
-- zostawić wiadomość o nagrodzie na wyróżnionych blogach.

A oto linki do blogów, które wybrałam [eh, nie było łatwo, a to, że nie ma w tej siódemce Twojego bloga, to tylko dlatego, że jestem ograniczona :-/ właśnie cyfrą 7]:

1. House of Art – za dzielenie się wspaniałymi pomysłami na prace ręczne :-)
2. Latarnia – za cudowne, fotograficzne i nie tylko, spojrzenie na świat
3. Zosikowe lekturki – za piękne opowieści o książkach
4. Dziennik literacki – za inspirujące recenzje książek
5. White Plate – za to, że zawsze jestem rozkosznie głodna, gdy oglądam te smakowite stronki ;-D
6. Notes Mia Mi – za prześliczne ilustracje
7. Królewna i jej Poznański blog – bo kocham Poznań :-D

7 komentarzy:

Wojciechl0 pisze...

Moje gratulacje... Pani blog zasłużył sobie na to wyróżnienie... Wymienione przez Panią blogi są bardzo interesujące... Pozdrowienia

Lilithin pisze...

Serdecznie gratuluję :) A blog Any to już urósł do rangi strony internetowej ;)

Zacisze wyśnione... pisze...

Lilithin - Tak, zgadza się :-) Dziennik literacki to teraz regularna stronka internetowa. Zresztą blog Zosik też bardziej przypomina profesjonalne miejsce w sieci :-)

Annie pisze...

Magdaleno droga, nawet nie wiesz, jak ciepło mi się na sercu zrobiło, kiedy przeczytałam o Twojej nominacji. Jeszcze raz dziękuję :) Aleś mi rozgrzała serducho w to mroźne popołudnie :)

latarnia pisze...

Dziękuję serdecznie, jakie to fajne uczucie spotkać bratnią duszę w Internecie :-)

mia_mi pisze...

Wielkie dzięki, ogromnie mi miło :)

Królewna pisze...

O, dziekuję, nie wiedziałam, że mnie wyróżniłaś :) Wróciłam w środę z wojaży i nadrabiam po kolie wszystkie blogowe zaległości :)