poniedziałek, 9 lutego 2009

188. Konkurs nr 6

Konkurs niespodziewany, ale sądzę, że baaaaardzo atrakcyjny ;-) Dzięki uprzejmości K. z poznańskiej Repliki – której serdecznie dziękuję :-D za ciepłe jeszcze książeczki prosto z drukarni!!! – mam dla Was trzy egzemplarze nowej powieści młodej [rocznik '73] szwedzkiej pisarki Johanny Nilsson pt. Kochający na marginesie :-) Jej poprzednia książka – Sztuka bycia Elą – bardzo się spodobała polskim czytelnikom. W necie można znaleźć liczne recenzje i dyskusje na jej temat. Polecam gorąco!
Jak zawsze poproszę o wpisywanie się w komentarzach. Macie czas do piątku, a w sobotę podam, do kogo wyślę książeczki :-) Życzę powodzenia!

43 komentarze:

kimura pisze...

Pierwszy dzis komentarz i pierwsza w kolejce po jeszcze cieple książeczki .Pozdrawiam

ciaachoo pisze...

jeśli każdy się może zgłosić,to się zgłaszam.Pozdrawiam Ilona.

elinka pisze...

i ja! i ja! jeżeli jeszcze się załapię ;)

Latarnik pisze...

To i ja się zapiszę :) Bo autorka ma ten sam rok urodzenia :) :)

Ania. pisze...

Hej.Wpadlam do ciebie ,by w koncu podziekowac ci z calego serca za "Smilla w labiryntach sniegu".Rewelacyjna ksiazka, choc zakonczenie mnie zaskoczylo:-)Krysztalowa sniezynka nadal czeka na odpowiedni lancuszek,ale przetrzymuje ja w najladniejszym z bizuteryjnych pudelek:-)Jeszcze raz dziekuje!Pozdrawiam cieplo.Ania

Er_minia pisze...

Też chciałabym ustawić się w kolejce :)

rr-odkowa pisze...

Od dawna mam ochotę na przeczytanie czegoś J. Nilsson. Tak więc zgłaszam się do konkursu. A nuż będę miała szczęście

llooka pisze...

Z pewną nieśmiałością i ja spróbuję szczęścia, bo kto nie gra, ten nie wygrywa;)

MagdaG pisze...

to ja też, jeśli można :)

mulfilema pisze...

Teraz przeczytałam książkę ze Wschodu Khaleda Hosseini, dlatego teraz chętnie zmienię kierunek :)
Pozdrowienia.

stula pisze...

Kolejny raz wpisuję się skromnie do listy oczekujących na książkę. Pozdrawiam!

ewarub pisze...

Raz już mi się udało :-) Zobaczmy, jak będzie teraz.

Rybiooka pisze...

To ja też stanę w kolejce....
może szczęście dopisze :)

Iwjardim pisze...

już wrawdzie daleko stoję w kolejce , ale może się załapię ;-)

Królewna pisze...

Ja, ja, wybierz mnie! ;)

dededan pisze...

To i ja ustawię się w kolejce ;)

alexls pisze...

Ciepla, chrupiaca ksiazeczka? Za taka warto stanac nawet w dlugiej kolejce:)

ZIELONA pisze...

Zgłaszam się :D Czy to jakieś romansidło :D?

pasiakowa pisze...

Och! Znowu książka! jako, że jestem w ciągu czytelniczym, to chętnie bym i tą książeczkę połknęła ;) No, zobaczymy czy i tym razem szczęście dopisze :)

A tak poza tym, to pozdrawiam ciepło! :)

migot77 pisze...

Ech , chrapkę mam ... każdy się może zgłosić? to się zgłaszam ...

mandryszka pisze...

To i ja się dopisuję. Pozdrawiam.

Aneta pisze...

Ja też się dopisuję

Aneta pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Iwona pisze...

Nie moge sie oprzec! Probuje zatem sciskajac do bolu ceramiczna koniczynke. Moze tym razem mi sie poszczesci. Pozdrawiam.

Brahdelt pisze...

Nie czytałam jeszcze tej autorki, zgłaszam się. *^v^*

hundredacrewood pisze...

Moze ja sprobuje?

katje pisze...

Wiatm; ja również zgłaszam się do konkursu :) Może mi się uda...
Pozdrawiam

kszksz pisze...

jakże można o literaturze wspominać i pisać "książeczka". pani autorka zapewne by się obraziła, a na pewno cały dzień miotała by się po domu powtarzając "książeczka, kurwa, książeczka". kolejka może ją pocieszy.

Zacisze wyśnione... pisze...

Aaaale Was dużo :-) Cieszę się!

Ania. - cieszę się, że przesyłka dotarła, bo już się martwiłam, co z tą naszą pocztą ;-) Ja moją przezroczystą śnieżynkę noszę na rzemyku - lepiej wygląda. A Smilla... Lubię tę książkę za przepiękne opisy śniegu, zimy, kryształków lodu... i za główną bohaterkę, do której jestem nieco podobna :-)

ZIELONA - nie! to zdecydowanie nie jest romasidło! to porządna obyczajowa lektura [trochę psychologiczne podejście do tematu, trochę socjologicznych spostrzeżeń].

kszksz - ożeż ty! co za słownictwo! ale niech będzie - książeczka wizualnie, literatura 'mentalnie' ;-)

pawel.nowak pisze...

A może do mnie uśmiechnie się szczęście :) Trafiłem na tego bloga przez zupełny przypadek :) Pozdrawiam.

magoda pisze...

Nie umiem żyć bez książek.
A teraz rób z tym co chcesz!
Pozdrawiam serdecznie.

donna pisze...

Po lekturze "Rebeliantki..." i "Sztuki..." tak bardzo bym chciała i tę powieść przeczytać, proszę o uwzględnienie mnie w losowaniu.

Mariola pisze...

Ustawiam się w kolejce

Juunka pisze...

No to może i ja tak po cichutku w tej kolejeczce się ustawię...

Lilithin pisze...

A to ja się zgłaszam z wielką nadzieją wygrania. A jak nie wygram to i tak planuję zakupić ;)

chwilka13 pisze...

pozdrawiam i ustawiam się w kolejce :)

wrotka pisze...

i ja, ja też w kolejce stoję :)

aagaa pisze...

To ja też w kolejeczce sie ustawiam..Agnieszka

Ita pisze...

To mój pierwszy raz !!!
Chętnych Tak dużo ,ale i ja spróbuję !
Pozdrawiam.

Amager pisze...

To ja z pozdrowieniami z Danii, przyłączam sie do konkursu.

pisane przy kawie pisze...

Ja również będę próbowała. Książka zachęca. Już raz nawet próbowałam wpisać komentarz, ale coś mi się nie udało. Pozdrawiam serdecznie.

Artesania pisze...

Może trzynasty i piątek nie będą pechowe????
A za oknami śnieg i biało.

Pozdrowienia z Krakowa

aneta pisze...

nooooo to ja tez sprobuje :)))
moze tym razem mi si eposzczesci :)
pozdrawiam !!!!