środa, 25 marca 2009

209. A jednak zimowo!

Foto sówki © Artur Tabor

Poznań dziś zasypało śniegiem... dosłownie :-) Zima zaszalała! Kiedy wracałam do domu późnym popołudniem, to prawie nic nie widziałam - śnieg wręcz mi zalepił oczy ;-D Poza tym wywiało mnie niesamowicie, ośnieżyło, a w butach... chlapało wodą :-/ no bo temperatura w plusie. Ale teraz, nocką, słyszę za oknem, jak samochody, jadąc, kruszą warstwę lodu, wiatr wieje, a zatem może się ten śnieg utrzyma? Wiosna, co? ;-D

PS 1. od dłuższego już czasu poszukuję pięknego albumu z fotografiami Artura Tabora pt. Sowy Polski. Zdążyłam się zorientować, że nie do zdobycia jest, niestety :-/ Szkoda!
PS 2. z reporterskiego obowiązku: Iditarod ® 2009 wygrał Lance Mackey! :-D

5 komentarzy:

pasiakowa pisze...

Heh.. Szczecin też zaśnieżyło.. a taka prawie wiosna już ładna była ;)
Tęsknie już za słońcem i zielenią młodej trawy..

Kropelka pisze...

A jednak nie wytrzymalo i syplo sniegiem..
Licze ze do nas jednak nie dotrze ta porcja zimy-wiosna!
Pozdrawiam :-)

Latarnik pisze...

No tak, nawet małego miasta w centru Polski zima nie oszczędziła :) Na szczęście większość stopniała w dzień...

P.S. Ładne vlepki na koperty się posiada :) :) :)

Rybiooka pisze...

Donoszę iż azali zawżdy :)
dotarła do mnie pięknie zapakowana, oblepiona i cudnie turkusową wstążką przewiązana książka :)

Dziękuję

P.S. ale nigdzie nie ma przepisu jak przegonić zimę :)

Zacisze wyśnione... pisze...

Pasiakowa, Kropelka - no jakoś tej wiosny nie widać; dziś w Poznaniu znów zimno, no i deszcze niesamowite :-/

Latarnik - miło mi, że się podobają :-) taki mój mały bzik na punkcie latarni ;-D

Rybiooka - super, że tak szybko książka dotarła i że się podoba :-)