niedziela, 14 czerwca 2009

240. Media Rodzina i konkurs nr 11

Poznańskie wydawnictwo Media Rodzina, istniejące od ponad 17 lat, słynie przede wszystkim z serii książek, których bohaterem jest Harry Potter. Miliony sprzedanych egzemplarzy na całym świecie, w tym w Polsce, sprawiły, że dzieciaki chętniej sięgają po tekst pisany. Nikt się też już nie dziwi, że tomiszcza grube na kilka palcy dzieciaków nie przerażają ;-) Ale Media Rodzina wydaje też książki dla młodszych dzieci, pięknie ilustrowane, pięknie opowiedziane i nade wszystko - przepięknie wydane! Pan Kuleczka [uwielbiam!] od czasu do czasu, w okresie, gdy ukazuje się kolejna książeczka z jego przygodami, gości nawet na wielkich przystankowych plakatach w Poznaniu :-) Pettson i Findus jest cudnie ilustrowaną, ciepłą opowieścią ze Szwecji o pewnym starszym panu i jego kocie psotniku. Mądra mysz w ciekawy sposób uczy dzieci nowych słówek. A nowe wydania baśni Andersena, czy dwutomowe bibliofilskie wydanie Opowieści z Narnii są już od dość dawna zasłużonymi bestsellerami na polskim rynku księgarskim. No i cała seria audiobooków, mistrzowsko nagranych książek do słuchania dla tych, którzy nie mają czasu, czy możliwości [np. kierowców, albo ;-) leniwych dzieci], by czytać tradycyjnie wydane teksty. Ale to tylko niewielki wyimek tego, co oferuje to wyjątkowe poznańskie wydawnictwo...
Szczególnie chcę zachęcić do obejrzenia książeczki Wilhelma i Jakuba Grimm pt. Stary szewc i krasnoludki [na ilustracji u góry postu]. To kolejna bajeczka z serii Mistrzowie Klasyki Dziecięcej. A zwróciłam na nią uwagę ze względu na ilustracje, a w zasadzie to na szyte, a potem sfotografowane patchworki Ewy Kozyry-Pawlak. Przepiękne! Co za pomysł :-) Pasują idealnie do opowieści o szewcu, jego żonie i dwóch tajemniczych pomocnikach szyjących w nocy buty. Do książki dołączona jest gratisowa płyta CD z audiobookiem [czyta - fantastycznie! - Jerzy Stuhr]. Polecam gorąco!


A dla tych, co wytrwali do końca tej niewielkiej reklamy* ;-) szybki ponadplanowy konkursik nr 11**. Do zgarnięcia są [dla trzech zwycięzców po jednej losowo wybranej bajce]:
---> Stary szewc i krasnoludki [książka + CD]
---> Lusterko z futra [książka]
Wszystkie bajeczki są z poznańskiego wydawnictwa Media Rodzina. Do każdej paczki dodam na zachętę stempelek pałeczkę projektu Laury Ashley [listki] oraz poduszeczkę kolorowego tuszu pigmentowego z serii Scrappy Cat, aby można było się nim [stempelkiem] od razu cieszyć. Proszę wpisywać się w komentarze od dziś do piątkowej północy 19 czerwca. Losowanie w sobotę. Powodzenia! :-)


---------------------
* zapewniam, że robię to bezinteresownie, nie jestem pracownikiem Media Rodzina, a jedynie sympatyzuję z tym wyjątkowym, ciekawie rozwijającym się wydawnictwem, które warto promować!
** letni konkurs książkowy nr 12, zapowiedziany w maju, oczywiście będzie miał miejsce jeszcze w czerwcu! Za tydzień! Więcej szczegółów w poniedziałek 22 czerwca.

35 komentarzy:

ZIELONA pisze...

Uwielbiam czytać Twoje recenzje :D

I bardzo chętnie zgarnę książeczkę z dodatkami ;) ;)

aagaa pisze...

Jakie ciekawe bajeczki do wygrania.Staję do losowania.Pozdrawiam serdecznie.

rachel pisze...

oj mam w domu małego miłośnika książek który włśnie założył w końcu własną karte w bilbiotece i jest tym uchachany...i byłby uchachany takim prezencikiem!!:):):)pozdrawiam wszystkie moliki książkowe!!:):):)

Rybiooka pisze...

Pan Kuleczka jest te best !!!

ustawiam się w kolejce po te smakołyki.
Bardzo dobrze że w taki sposób promujesz czytelnictwo!!

pasiakowa pisze...

Recenzja jak zwykle szalenie interesująco-kusząca. I jak zwykle - po książki się ustawiam ;) A te dzieciowe, z pięknymi ilustracjami szczególnie ;)

kilargis pisze...

Z wielką chęcią wezmę udział w losowaniu. Marzy mi się "Lusterko z futra". Pozdrawiam serdecznie.

Latarnik pisze...

No i jak tu się nie zapisać po takiej reklamie :) :)

Molly pisze...

też chcę, też chcę ;P!

dopisuję się, naturalnie ;)

czytatnik pisze...

A ja, jako, że oprócz mnie żaden mały człowieczek by nie skorzystał z tych dobrodziejstw, tym razem nie staję do losowania. Niechaj wygrywają rodzice! ;)

Matylda_ab pisze...

A reklamuj wydawnictwa, reklamuj! ;)) Warto wiedzieć, co dobre i godne polecenia. ;)) My - co tu do Ciebie wpadamy - nie mamy nic przeciwko takiej reklamie. ;)) Chyba nie mówię tylko za siebie. Zgłaszam się po bajkę ;))

iwjardim pisze...

O świetnie , coś dla dzieci . Ustawiam się w kolejce . A patchworki p. Ewy są prześliczne , znam je troszkę :-).
Pozdrawiam

katja pisze...

Witam! Jestem u Ciebie pierwszy raz i bbaarrrrdzoooo mi się podoba! Nie wiem czy zechcesz mnie do konkursu, ale jeśli tak to bardzo chętnie... mój mini miłośnik bajek byłby wniebowzięty!! Pozdrawiam!

Anna pisze...

Wpisuję moją córeńkę, która na pewno z ksiąźeczki bardzo, bardzo się ucieszy!

PARTTE pisze...

Witaj :-)
W sobotę minęły 3 miesiące jak mamy nowego domownika i w najbliższą środę uprawomocni się wyrok :-) Nasz 8-latek lubi, gdy mu czytam, więc chętnie z Dawidkiem zgarniemy książeczkę :-)
pozdrawiam

Urszula pisze...

Sobota czyli 20 czerwca to będzie dla mnie szczególny dzień - moze przyniesie mi szczęście takze w losowaniu? Zgłaszam się :)

Amager pisze...

Piękne książki, chciałbym bardzo którąś wygrać. Pozdrawiam.

Vampire_Slayer pisze...

Z wielką przyjemnością zapiszę się po te smaczki ;-)

Aspartate pisze...

zgłaszam się :)

migot77 pisze...

Z wielką przyjemnością wezmę udział w losowaniu :)

AniaZosia pisze...

No to i ja spróbuję :) może się uda...

Murkowa pisze...

To i ja się nieśmiało zgłaszam...

pszczola pisze...

i ja również się dopiszę :))))

olusssiAA pisze...

Ojjj ile maluchów u mnie w rodzinie czeka na te bajeczki :)
http://kolczykarniaolusssi.blogspot.com/

AgnieszkaMD pisze...

uwielbiam książki :), chętnie stanę się posiadaczką, którejś z proponowanych przez Ciebie :)

MichAsia pisze...

Staję w konkursowe szranki i jednocześnie całym sercem popieram taką promocję dobrej i jeszcze w dodatku pięknie wydanej literatury.
Pozdrawiam :-)

Vierrna pisze...

Moja chrześnica uwielbia bajki :) byłby to dla niej cudny prezencik ^^ chociaż i ja sama bym poczytała :D

Katja127 pisze...

I ja się zgłaszam, bo rzeczone wydawnictwo znamy, a Ewę Kozyrę-Pawlak dzięki "Księżniczce na ziarnku grochu" kochamy. Moje córki, Wiktoria i Klara, trzymają mocno kciuki za nasze powodzenie w Twoim konkursie:-)

Sara pisze...

Ja też ja też ja też jateżjateż!!!!!!!!

hundredacrewood pisze...

ksiazeczka dla malego szkraba? bardzo prosze i wpisuje sie na liste :)

martka pisze...

bajki to ten rodzaj książek obok których nigdy nie przechodzę obojętnie.i jestem szczęśliwa że i moja 4 letnia córka woli bajkę czytana od oglądanej, więc zapisuję sie w kolejce:)

Oura512 pisze...

Zgłaszam się i ja :):) Pozdrawiam!

http://oura512.blox.pl/html

Monika pisze...

i ja się zapisuję :) Miałabym co czytać mojej kochanej córci :)

Joanna pisze...

Stawiam się do tego losowania. Pozdrawiam serdecznie.

Kardamonowa pisze...

Gdy czytam o kolejnych Twoich konkursach, wierzę coraz mocniej w bajki. W to,że istnieją na świecie dobre wróżki, krasnoludki i inne życzliwe duszki, sprawiające bezinteresownie radość innym.
Zgłaszam się do konkursu ;)

montgomerry pisze...

oj, chyba sie nie zalapałam:(