środa, 29 lipca 2009

256. Stempelki


Na fotce: lipcowa przesyłka od Joanne :-) [te latarnie! są genialne!]

Dziś odpowiem na pytanie, które od czasu do czasu pojawia się w mailach od Was :-)
Listy i paczki, które wysyłam prywatnie, ostemplowuję, a czasem oklejam różnymi dekoracyjnymi drobiazgami. Cieszy mnie to w takim samym stopniu, jak i odbiorcę [tak sądzę ;-D ]. Kilka osób pytało, gdzie kupuję te „bajeranckie” stempelki, bo – jak wszystkie scraperki wiedzą – w Polsce wybór jest niestety ograniczony :-/
Moim absolutnym faworytem jest sklep Joanne z Buffdale w stanie Utah, Stany Zjednoczone, o nazwie 1-2-3 Stitch!, gdzie zaopatrują się przede wszystkim hafciarki [szalony wręcz wybór wzorów, muliny i wszelkich innych pomocy do artystycznego haftowania], ale dużą niespodzianką jest dział stempelków, których wybór jest przeogromny [kilka godzin zajęło mi samo przeglądanie oferty...]. Poza tym Joanne chętnie zamawia pod prywatne gusta, wystarczy wskazać, co nam się podoba, ewentualnie numer czy nazwę stempelka i producenta, a ona go sprowadzi [bywa nawet taniej, jak bezpośrednio u producenta]. Czas oczekiwania od złożenia zamówienia z dostępnej oferty [i zapłacenia w systemie PayPal] około 7 dni. Naprawdę błyskawicznie, biorąc pod uwagę, skąd „leci” przesyłka :-) Satysfakcja gwarantowana!
Poza tym jest Etsy, gdzie można kupić zarówno nowe katalogowe stempelki, jak i używane, czy „produkcji własnej”, czyli wycinane w Staedtler Mastercarve Artist Carving Block lub wyciskane w polimerach. Są też sklepy firmowe, jak Hero Arts. Generalnie wystarczy w googlarkę wrzucić hasło „rubber stamp + international shipping + paypal” [ja akurat tak robię] i już – masz listę sklepów i sklepików, które wysyłają również za granicę. Jedynym ograniczeniem są finanse :-/

PS. Jeśli ktoś ma jakieś ciekawe i sprawdzone adresy, gdzie można kupić ładne drewniane stempelki, to poproszę :-) Chętnie skorzystam!

13 komentarzy:

joanna pisze...

Dzięki Tobie znowu zachwyciłam sie stempelkami. Pierwsze zauroczenie było 100 lat temu, bo w dzieciństwie ;))
To, co widać na stronie Joanne jest niebywałe... Rzeczywiście oglądac można godzinami :)
Bardzo skromne stempelki (żelowe) są w sklepie Tiimari i przyznam, że w rozpaczy kupiłam, bo tak bardzo chciałam mieć ;))

Pozdrawiam gorąco :))

Juunka pisze...

Aaaaa!!! Latarnie morskie są po prostu ŚWIETNE!!

No ja niestety jako niepracująca uczennica szkoły średniej nie bardzo mogę sobie pozwolić na zakupy zagranicą... Same stemple są drogie, a przesyłka z USA to już w ogóle masakra... Ale bardzo lubię oglądać je w necie i się ślinić do nich ;)

A ostatnio świetne dewniane stemple rodzimej produkcji (!) są w ilowescrap.
www.ilowescrap.com.pl
I do tego w bardzo przystępnych cenach są!

Zacisze wyśnione... pisze...

joanna: mam "świra" na punkcie stempelków - to autentyczna choroba w moim przypadku ;-D Też mam kilka akrylowych stempelków, ale te drewniane to coś całkiem innego!

Juunka: nawet dla osoby pracującej to drogo [wysyłka z zagranicy] :-/ dlatego zakupy robię raz, może dwa razy w roku, gdy nastąpi jakiś nieoczekiwany przypływ gotówki ;-) Nie piję, nie palę, więc... mogę sobie pozwolić na inne - stempelkowe - przyjemności ;-D

Rybiooka pisze...

Oj następnym razem daj znać...podłączymy się do zakupów ;)
Latarnie morskie piękne, Latarnik już obślinił.....
zazdraszczam...

Kardamonowa pisze...

Ponieważ bardzo lubię morze - a do tego stempelki,aż mi dech zaparło na widok nowej notatki na Twoim blogu - przeczytałam już Twój wpis ze trzy razy! Cudowne stemple z latarniami - po prostu niesamowite. Zaraz zajrzę w linki, ale niestety sama nie umiem robić zakupów w zagranicznych sklepach. Buszuję tylko w polskich. No ale patrzeć i marzyć zawsze można, więc biegnę do tych polecanych stron.

Kardamonowa pisze...

Z polskich adresów oprócz wymienionego przez Juunkę polecam Ci to miejsce, oczywiście wybór nie jest tak fantastyczny, jak tam, gdzie kupiłaś latarnie i pozostałe cuda, ale akurat mają przecenę, więc warto zajrzeć:
http://www.artpasje.pl/kategoria,stemple-drewniane,8.html

Bo pisze...

ja polecam:
http://impression-obsession.com
przesliczne sa po prostu, maja paru projektantow rysujacych w roznych stylach, mam paru ulubinych ktorzy projektuja takie esy-floresy miodzio! do tego mozesz sobe wybrac czy chcesz steempelek podklejoy na drewienku czy na samej gabeczce czy zelowy a jak jeszcze wybierzesz taki z wyprzedazy to naprawde grosze wychodza :-)

http://www.impressrubberstamps.com
nie tylko stempelki ale dziurkacze i inne gadzety

książkowyazyl pisze...

śliczności :) szkoda że ja nie mam takiego talentu :D

Kardamonowa pisze...

Dzięki Waszym linkom odryłam całe mnóstwo swoich nieuświadomionych stempelkowo-dziurkaczowych potrzeb ;)

Zacisze wyśnione... pisze...

Kilka adresów w Polsce, z których korzystałam i mogę polecić:

- Craft4You.pl [tu kupuję m.in. tusze]
- ScrapArt.pl [tu kupuję m.in. tusze]
- Serwetnik.pl [tu kupuję m.in. tusze]
- Ilovescrap.pl [stempelki-ptaszki projektu Pasiakowej są boskie!]
- Memorabilia.pl
- Świat Pasji.pl
- Kreateria.pl
- ArtPasje.pl

No mam świra, co?
;-D

Kardamonowa pisze...

Ja tak nie myślę, bo korzystałam z większości tych sklepów (oprócz dwóch). Więc witaj w klubie ;)

orchidea pisze...

piękne te stempelki, gratuluję zmysłu artystycznego, podziwiam

Chihiro pisze...

Ja kupilam na razie dwa stempelki w cudownych sklepie z ogrooooomnym wyborem wszystkiego do scrapbookingu w Londynie: Blade Rubber Stamps na ulicy Bury Place (adres internetowy: www.bladerubber.co.uk). Panie tam sa przemile, pomagaja, gdy potrzeba, a wybor stempli, gadzetow, papieru, tuszy i innych drobiazgow jest oszalamiajacy.
Na tutejszym pchlim targu kupilam tez dwa stemple stare, wyrabiane w brazie czy mosiadzu. I tu porazka - sa piekne, ale niestety nie odciskaja sie tak dobrze jak te nowoczesne stemple wytwarzane w gumie czy zelu. Musze papier wciskac w stempel i obawiam sie zawsze, ze pieczatka mi sie przesunie. Nauczka na przyszlosc.