poniedziałek, 23 listopada 2009

296. Konkurs nr 20



...ogłaszam drugi, równolegle trwający konkurs nr 20 :-D
Dzięki hojności Wydawnictwa Replika [K., jesteś kochana!!! :-D Dziękuję!!!] z Poznania mam do rozdania aż sześć książek – dobrych horrorów amerykańskiego mistrza krótkiej formy – Morta Castle.

---> Księżyc na wodzie – trzy egzemplarze zbioru opowiadań
---> Obcy – trzy egzemplarze powieści

Mam nadzieję, że się Wam spodobają książeczki – ja w każdym razie bałam się, czytając je! Wszystkich chętnych na horrory proszę o wpisywanie się w komentarze pod tym postem. Losowanie tradycyjnie w sobotę, razem z konkursem nr 19. Życzę szczęścia!!!

59 komentarzy:

minimysz pisze...

Bardzo lubię horrory, więc się zapiszę :)

Mariola pisze...

Ja też poproszę. Mariola

mordka pisze...

Chętnie się poboję czytając horror :)

Matylda_ab pisze...

Biorę udział! ;)

Himilika pisze...

Horrory to moja miłość, więc z chęcią wezmę udział :).

ALFA pisze...

Chętnie wezmę udział i w tym konkursie!

Latarnik pisze...

Jako fanowi Kinga i wszelkich innych strachów wypada mi się dopisać :)

Claudette pisze...

Idę na całość i zgłaszam się również do tego konkursu. :)

Balianna pisze...

Pierwszy raz spotykam sięz tym wydawnictwem- chociaż też jestem z Poznania ;)
Chętnie przeczytam horror :) Nigdy nie czytałam więc czas spróbować!

Anna pisze...

I tu się zgłaszam!

Obsesja Kasiulka pisze...

Horrorki, super!!!

Zielona pisze...

Byłby to świetny prezent dla bliskiej osoby więc się wpisuję :) A sama też z chęcią przeczytam ;)

Agutka05 pisze...

Zapisuję się :D
agutka05.blogspot.com

Zula pisze...

Ustawiam się w kolejce :)

Sara Deever pisze...

Też się zapisuję :)

barbaratoja pisze...

Lubię się bać;-)
Tutaj też chciałabym być wpisana na listę do losowania.
http://brbaratoja.blog.onet.pl/

Dominika pisze...

Taak! Horrory to to, co uwielbiam. :)
Może dopisze mi szczęście?

Caitri pisze...

Kiedyś zaczytywałam się w horrorach, chętnie znowu coś z tego gatunku przeczytam.

Lilithin pisze...

Zgłaszam się i ja :)

ewarub pisze...

I ja też wystartuję :-))

ktrya pisze...

To tu też spróbuje :)

Piuma pisze...

zgłaszam swoją skromną osobę do konkursu

Motylek pisze...

Z nadzieją na "straszną" lekturę - dopisuję się.

Motylek

Bewix - Bea pisze...

wow, i ja stane do kolejki, jest szanasa...:-)
pozdrawaim

Maniaczytania pisze...

I tutaj też się chętnie zgłoszę - a nuż się uda? :)

pasiakowa pisze...

Wpisuję się obowiązkowo :)

Anek73 pisze...

Chętnie wezmę udział :) Notkę już zamieściłam...

http://anek73.blox.plco

miodo_oka pisze...

Zapisuję się :)

Dominik pisze...

Chętnie bym poczytał jakiś horror :) Zgłaszam się :)

dorota pisze...

Ustawiam się w kolejce :)

Gwiazdka pisze...

Uwielbiam horrory i krymianły dlatego chętnie wezmę umiał w konkursie ;)
gdziezahoryzontem.blogspot.com

aagaa pisze...

Zgłaszam sie również!

Pandora pisze...

Też lubię horrory.

nasza.zuzia pisze...

Konicznie się zapisuję.
Pozdrawiam

Malineczka74 pisze...

Dołaczam i ja

clevera pisze...

Tutaj też zgłaszam ochotę wzięcia udziału.:))

orchidea pisze...

no to ja się an to piszę :)

Aspartate pisze...

dopisuję się :)

zaczytana pisze...

zgłaszam się:) bardzo smakowite książki

AgnieszkaMD pisze...

też lubię czytać horrory więc i tu się zapiszę :)

Sirocco pisze...

I ja się grzecznie ustawiam w kolejce.
Może tym razem... :)

ona_i_ja pisze...

Ustawiam się grzecznie :)

http://www.radosnyczas.blox.pl

Ivonna pisze...

Lubię horror od czasu do czasu więc i tu się ustawiam w kolejce.

cranberry pisze...

Ja również się zapisuję.

www.cranberry-crafts.blogspot.com

Kasmatka pisze...

I mnie na tej liście nie może zabraknąć:) Już zacieram ręce, a może się tym razem uda?:)

nienasycenie pisze...

Tu również się zapisuję, w życiu wygrałam tylko jedną książkę, więc może się uda? :)

Anna

http://fabryka-spokoju.bloog.pl/

Mój świat i hafty pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Mój świat i hafty pisze...

Po kśiążkę zapisuję się chętnie:o

Vilemoo pisze...

E dam szansę innym bo ja pechowa jestem i też się zapiszę.
Pozdrawiam Vilemoo:)

Rybiooka pisze...

Czyżbym zabezpieczała tyły ;)

ada pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
ada pisze...

Nie ma to jak dobry horror na długie jesienne wieczory. Zapisuję się.

kimura pisze...

jeszcze ja!!

reala pisze...

Ustawiam się w kolece, jako 54. No, jak za komuny :)

Kalisz made pisze...

To i ja spróbuję :)
Aśka

Radosław pisze...

A czemu nie :)

Vampire_Slayer pisze...

Zgłaszam się z wielką chęcią ! :)

Myśli krzyżykiem pisane pisze...

to jeszcze ja !!!!

Olenkaja pisze...

Ufff mam nadzieję że zdążyłam :) Pozdrawiam