niedziela, 6 grudnia 2009

305. Kartki




© Graphics 3 Inc.

Dziś Mikołajki :-D Żeby zrobić sobie przyjemność i może nawet kupić sobie samej mikołajkowy prezent [niestety, rano nic nie znalazłam w świeżo wypastowanych butach, ustawionych tuż przed drzwiami ;-D widać zbyt „wiekowa” już jestem...] wybrałam się, jak co roku, na Targi Poznańskie na kolejną edycję Festiwalu Sztuki i Rękodzieła Artystycznego. Dla odmiany tym razem z przyjemnością przedzierałam się przez tłum [zwykle za tym nie przepadam], by pooglądać, co ciekawego potrafią niektórzy zrobić własnymi rączkami oraz co wspaniałego oferują sklepy z półproduktami pomocnymi przy decoupage, scrapbookingu itp. itd. Nic nie kupiłam, ale jak to się mówi: „Osiołkowi w żłoby dano...” – za dużo [i niestety ciut za drogo :-/ ], żeby się zdecydować na jedną rzecz ;-)

A jeśli chodzi o fotki u góry... Buszując dziś w sieci za wzorami do skopiowania, znalazłam stronę o kartkach typu „pop-up”. Bardzo mi się spodobały. Są to kartki, które po rozłożeniu tworzą trójwymiarowy „obrazek”. Moim zdaniem, efekt jest niesamowity :-) Niestety nie widziałam ich w Polsce, za granicą zresztą też nie, ale pooglądać, a może nawet spróbować takie wykonać – można ;-)

8 komentarzy:

Miss Jacobs pisze...

Fantastyczne kartki. Szczególnie druga mi się spodobała. To jeden z przyjemniejszych momentów świąt dla mnie, otwierać kartki... z roku na rok są coraz piękniejsze. Zawsze mam problem z wyborem, którą dla kogo. Żeby tylko cały rok mieć takie wybory :)
Wesołych Mikołajek.

Claudette pisze...

Kartki są po prostu bajeczne :)
Niestety mam jakieś dziwne przeświadczenie, że takie dzieła przekraczają znacznie pod względem trudności moje zdolności manualne.
Ale może się mylę. Kiedyś spróbuję :)

pasiakowa pisze...

Wow - kartki niesamowite i szalenie pomysłowe. Mi szczególnie przypadła do gustu ta domkowa :)

Miłej końcówki Mikołajek :) Ho, ho, ho :)

Kasmatka pisze...

Te kartki są fenomenalne! Ale zrobić taką to jest diero sztuka:)
Co do festiwalu, to bardzo żałuję,że nie dane było mi tam być. A jak już zobaczyłam wpis Ewy z http://patchworld.blox.pl/html to po prostu szczeka mi opadła!!!:)Rękodzieło stało się takie modne:) Pozdrawiam serdecznie:)

Rybiooka pisze...

Ta z konikiem na biegunach mioodzio !!
a co do butów hmm może gdzie indziej wsadził? u Nas w plecaki chował ;)i pod poduszkę

Zielona pisze...

Rewelacyjne kartki :) szkoda, że u nas takich nie widać...

hundredacrewood pisze...

tyle jest teraz kartek ze az trudno czasem wybrac cos sensownego, ale te pop in sa the best:)

Trzpiot pisze...

ja też nic nie kupiłam bo nie wiedziałam na co się zdecydować :-((