niedziela, 20 grudnia 2009

319. Konkurs nr 21 - jubileuszowy!


Krótka przerwa w świątecznym nadawaniu ;-D bo...

...w najbliższy piątek – drugi dzień świąt – Zacisze wyśnione... będzie obchodziło swoje drugie urodzinki :-) Tak, latka lecą, rączki zaczynają się trząść [to z emocji, a czasem stresu...], a główka przyprószyła się siwizną [to akurat dosłownie – w tym roku nie mogę powiedzieć, że zdarzył mi się jeden bielutki włos, bo moje skronie pokryły się wręcz białymi niteczkami :-/ ]. Jedni Zacisze kochają, a inni wręcz odwrotnie ;-D ale... tu i teraz, z tego miejsca pragnę serdecznie wszystkim podziękować, że do mnie zaglądacie! Za wszystkie spotkania, wpisy w komentarzach, maile i listy oraz przeurocze kartki i inne liczne drobiazgi, które sprawiają radość mnie i mojemu serduszku serdecznie DZIĘ-KU-JĘ!!!

A teraz czas na prezenty!!! I to dla Was!!! Oto przecież kolejna okazja, żeby rozesłać książeczki do poczytania :-D

Konkurs nr 21 oficjalnie zatem rozpoczęty!

Do wylosowania są książki ze słupka widocznego na zdjęciu. Jest ich 12 – kryminały, horrory, wspomnienia i romanse – po jednej, losowo wysyłanej do zwycięzców. Zapraszam zatem do wpisywania się w komentarze [do północy w czwartek]. Losowanie odbędzie się w piątek 25 grudnia! Życzę wszystkim szczęścia!!!

90 komentarzy:

kilargis pisze...

Zgłaszam się:)

dorota pisze...

Aż 12 książek! To może tym razem mi się uda :)))
Podrawiam cieplutko i życzę wesołych świąt!

Miss Jacobs pisze...

Do 12 razy sztuka :). Ja również skromnie zgłaszam swoją osobę :).

iwjardim pisze...

To już dwa lata - gratuluję i ustawiam się w kolejce

Elenoir pisze...

Ja także gratuluję i również się zgłaszam:)

Claudette pisze...

To i ja się zgłaszam.

I gratuluję z całego serca ta zacnej rocznicy :)

czytadełko pisze...

I ja się zgłaszam :)

nayanka pisze...

Ja jak zwykle z przyjemnoscią ustawiam się w kolejce :)

Kamcia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
joanna pisze...

Ja należę do tych, co Zacisze kochają :))
Nawet z trzęsącymi łapkaim i białymi niteczkami ;))
Dziękuję, że jesteś i bądź... zawsze!

niebieska pisze...

lubię tutaj zaglądać :)
gratukuję jubileuszu !
ustawiam się w kolejce do losowania , jeszcze nigdy niczego nie wygrałam ...

Prowincjonalna nauczycielka pisze...

Gratuluję:) Czyli nie można zapisać się na jedną konkretną książkę?

shiraja pisze...

Na początek gratulacje i życzenia dalszej wytrwałości w prowadzeniu bloga.....no i oczywiście ja jako obłędny mól książkowy zgłaszam się na te wspaniałe candy do czytania :)

http://shiraja.blogspot.com/

Rybiooka pisze...

Staję !!!!!
I proszę szczęśliwe paluszki o Dorotę Terakowską- "Córka czarownic " nie czytałam
a " Tam gdzie spadają Anioły" ech... mam jedno skrzydło :) szukam pozostałych ;)
No dwa lata to już poważny wiek ;)

Zula pisze...

I ja ustawiam się w kolejce :)
Gratulacje na 2 latka!!

Mariola pisze...

Ja też bardzo poproszę, też sięzgłaszam do konkursu. MariolaG

Lilithin pisze...

Ja wygrałam ostatnio, więc tym razem przyszłam tylko z towarzyską wizytą. Gratuluję urodzin! I mam nadzieję, że będzie ich wiele, bo zaglądanie tu to prawdziwa przyjemność :) Pozdrawiam!

Dorfi pisze...

Ojej, tyle dobra, to ustawiam się w kolejce. Może tym razem mi się poszczęści?
Serdecznie pozdrawiam
Dorfi
www.dorfi.blox.pl

Myśli krzyżykiem pisane pisze...

i jak tu się nie zgłosić? staję w kolejeczce ;-)

aagaa pisze...

Gratuluje serdecznie drugich urodzinek!
I staję w kolejce!
Pozdrawiam

pasiakowa pisze...

Ohohoho... ale okazja! :)
Czas biegnie jak szalony - a umilany jest zaciszowymi wpisami, za które dziękuję :)

I w takim rozanielonym lekko nastroju staję w ogonku po książkę :)

ksiazkownia pisze...

Ja również się zgłaszam. Trzeba pomagać szczęściu, haha. :P Kiedyś może w końcu się uda. :]

miodo_oka pisze...

Gratuluję Dwulatce :)
Ustawiam się w kolejce i życzę wesołych świąt!

Malineczka74 pisze...

Może tym razem do mnie los się usmiechnie

moni pisze...

Najlepszego dwulatko! ... wciskam się też w zgłoszenia ... może mi się z Terakowską poszczęści:)

Muzeum Regionalne w Środzie Śląskiej pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Alegria pisze...

Z przyjemnością postoję w przedświątecznej kolejce.Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia:)

monawmona pisze...

Pierwszy raz biorę udział .Gratuluję 2 latek i Świąteczne życzenia Wesołych Świąt ślę . Monika

kalioppe pisze...

ach, jubileuszowego konkursu nie mogę sobie darować :)
gratuluję dwóch latek!

clevera pisze...

Ja też, ja też się zgłaszam:))

mordka pisze...

Gratuluje 2 latek :) i liczę że jakaś jedna mnie z tych 12 książek przypadnie:)
Info na moim blogu po prawej stronie

zaczytana pisze...

się, może tym razem mi się uda

martala pisze...

Staję w kolejce i zapraszam do siebie www.pogodzinach7.blox.pl

Piuma pisze...

Jak w czasach PRL staję w ogonku. Same cudności, więc żal nie zgłosić się ;)

klamaja pisze...

I ja gratuluje 2 rocznicy :D jeśli mogę, to i ja się z chęcią zgłoszę, a kto wie może szczęście mi dopisze i uda mi się zdobyć jakiś horror bądź romans :)Pozdrawiam ciepło i życzę spokojnych, ciepłych i wesołych Świat :D

klamaja.blox.pl

stula pisze...

to się skromnie wpisuję do kolejki życząc Błogosławionych Świąt Bożego Narodzenia!

Radosław pisze...

Idą święta, idą prezenty :)
Zgłaszam się!

ewarub pisze...

Ajajaj, jaka długa kolejka się ustawiła! Ja oczywiście też się przyłączam, w końcu imieniny mam w Wigilię ;-))

hundredacrewood pisze...

Zagladac do zacisza to cala przyjemnosc:)
Zglaszam sie do konkursu!

Ivonna pisze...

Gratuluję rocznicy i życzę dalszej wytrwałości w prowadzeniu bloga. Lubię do Ciebie zaglądać choć nie zawsze komentuję.
Na jubileuszowy konkurs też się zapisuje. Może znowu dopisze mi szczęście.
Pozdrawiam serdecznie i życzę spokojnych Świąt.

montgomerry pisze...

Wpisuję się:)

gratuluję serdecznie:)mojemu blogowi 3 grudnia stuknęło rok tak po cichutku:)

Pozdrawiam

weisse_taube pisze...

O rany, ile książek!
... i ile już komentarzy ...
Ale spróbować zawsze warto :) Zgłaszam się do konkursu :)

ktrya pisze...

O to gratuluje, chciałam życzyć sto lat, ale nie wiem czy przy blogu będzie trafne.
Rzecz jasna, również się zgłaszam :)

Joanna pisze...

Gratulacje dla dwulatka!!!Pozdrawiam serdecznie i ustawiam się do losowania.

nutka1911 pisze...

Oj i ja muszę spróbować :)
I zapraszam na candy do siebie ;)

Maniaczytania pisze...

O rety, prawdopodobieństwo spada, ale co tam - ustawiam się :)

Gratuluję dwóch latek!

orchidea pisze...

z ogromną przyjemnością wezmę udział w konkursie :)

PARTTE pisze...

Gratuluję Zacisznych urodzinek :-)

I ustawiam się w kolejkę :-)
Może poszczęści mi się i trafi do mnie jakiś horrorek?

Aspartate pisze...

zgłaszam się z chęcią ! aż tyle książek, że tym razem może.. :)

Motylek pisze...

Dopisuję się do już bardzo długiej listy licząc na łut szczęścia.

Motylek73

barbaratoja pisze...

Dla bloga 2 lata to już prawie dorosłość;-)
Chętnie wezmę udział w losowaniu książek.
http://brbaratoja.blog.onet.pl/

Himilika pisze...

Zacisze kocham i często tu zaglądam, nawet jeśli nie zawsze komentuję :(. Mam nadzieję, że będziemy mogli w przyszłości przeczytać jeszcze mnóstwo tak interesujących wpisów. A w między czasie życzę Wesołych Świąt, spędzonych w rodzinnym gronie oraz Szczęśliwego Nowego 2010 roku :D. Przy okazji zgłaszam się do konkursu;).

Mea pisze...

Ustawiam się w kolejce, po raz kolejny, może się uda :))

katja pisze...

stoję sobie cichutko i czekam! pozdrawiam!

Kasmatka pisze...

Nie ma mowy aby mnie tu na liście zabrakło!!! Gratuluje!!!

Anna pisze...

Zgłaszam się!

Monika pisze...

Ojej! Ile pyszności!!! Życzenia urodzinowe składam i stu latek kolejnych życzę:) Buziaki

Caitri pisze...

Zgłaszam się!

ALFA pisze...

Może i tym razem mi się poszczęści. Pozdrawiam!

Tweety pisze...

Jak najbardziej się zgłaszam. :)

Amalena pisze...

ja się nie zgłaszam.. ale życzenia składam :)
Moja droga zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia tobie życzę :)

Gosia pisze...

I ja się zgłaszam!Tyle ich to i może się uda?

Enyo pisze...

Ustawiam się w kolejce. Gratuluję i pozdrawiam świątecznie,
Enyo

milqin pisze...

zgubilam Twojego bloga i znow znalam ;)
Dopisauje sie :)

AgnieszkaMD pisze...

Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych :). Masz dla nas tym razem dużoooo książek chętnie ustawię się w kolejce :).
Książkę Doroty Terakowskiej "Tam, gdzie spadają Anioły" mam jest świetna :).

Olenkaja pisze...

A to i ja sobie stanę :) A co :)

elziutka pisze...

i ja się zgłaszam :) i wyglądam niecierpliwie piątku...

Wesołych Świąt!!!!

Jeniulka pisze...

Toi ja się zapiszę a notkę za chwilunię wstawiam na bloga http://Jeniulkow.blogspot.com

bajka_bk pisze...

Gratulacje!
Grzecznie ustawiam sie w kolejce, bo ksiazki to jedna z moich namietnosci.
Wesolych Swiat!
Pozdrawiam :)
Barbara

Zielona pisze...

To jak tyle książek to i większa szansa wygranej :) :) Może i mi się coś trafi w łapki :)

Sirocco pisze...

Przyłączam się do rocznicowych gratulacji i grzecznie ustawiam się w kolejce :)

Zacisze odkryłam dopiero kilka miesięcy temu, ale od tamtej pory jestem codziennym gościem :);)

aulik pisze...

dwa lata! gratuluję i życzę następnych i następnych...! :)
i jeszcze cudownych, magicznych Świąt!

Dorota pisze...

To i ja się grzecznie w kolejce ustawiam! Książka zawsze jest najlepszym prezentem!

Agnieszka pisze...

Też się zgłaszam, chociaż bloga tylko podczytuje i się nie udzielam, ale może szczęście dopisze. Pozdrawiam i WESOŁYCH ŚWIĄT!

Anek73 pisze...

Chętnie wezmę udział :)

Najlepsze życzenia świąteczne :) :) :)

http://anek73.blox.pl

Dominik pisze...

Zgłaszam się :)
Przy okazji najserdeczniejsze życzenie świąteczne :)

stosmysli pisze...

z wielką przyjemnością biorę udział w zabawie:)
Pozdrawiam,
www.stosmysli.blox.pl

Edzia pisze...

Zgłaszam się i podziwiam że masz czas w święta candy organizować:) ale wkońcu jest ważny powód - gratuluję i pozdrawiam:)

zlapinska pisze...

jako wielka molica książkwa nie mogę przegapić takiego konkursu :) a więc.. ustawiam się grzecznie w kolejce :)

myosthis.wordpress.com

naturee pisze...

Stoję w kolejeczce :) i Wesołych Świąt życze :*

Mój świat i hafty pisze...

Nie moge przegapić takich książek, a także wszystkiego najlepszego.
Wesołych Świąt!

kot&malenstwo pisze...

Najserdeczniejsze życzenia Blogowe i nie tylko przesyłam! I grzecznie w ogonku staję :)
Pozdrawiam

K.

Dorota pisze...

Ja jak zawsze chętnie zapisuję się w kolejkę :-)

Nie wiem czemu pisze...

Gratuluję i również się zgłaszam:)

minimysz pisze...

Gratuluję dwulecia bloga :)
Bardzo dziękuję za "Księżyc na wodzie". Przeczytałam i bardzo mnie się spodobały opowiadania tego pana :)
Przy okazji życzę wspaniałych świąt i jeszcze lepszego następnego roku :*

Vampire_Slayer pisze...

Zgłaszam się ! :)))

Obsesja Kasiulka pisze...

Przepiękny stosik książek. Może tym razem się uda ;o)
Życzę Wesołych Świąt!!!

jagnieszka pisze...

jak zwykle super prezenty,no to ja też się ustawiam:)

Bo pisze...

ale gratka
staje w kolejce

Trzpiot pisze...

Może....pod choinkę...;-)))
Wszystkiego dobrego na Święta i gratuluję Jubileuszu :-)