sobota, 24 kwietnia 2010

353. Losowanie nr 26


Za oknem niezmordowanie od ponad godziny świergocze jakiś ptak [cóż... nadal nie potrafię ich odróżnić, mimo wielu pomocy naukowych: CD, książki, atlasy... ;-D ] Takie ostre świdrujące „Ćwir! Ćwir! ĆWIR!!!!!!!!!”. Normalnie aż mam gęsią skórkę przez tego ptaka [coś mi się zdaje, że to wpływ lektury opowieści mistrza grozy - Kinga...]. Ptak pewnie podpowiada mi, że czas najwyższy na rozwiązanie konkursu! A zatem... Losy wydrukowane, poskładane, wrzucone do bębna [miseczki], wymerdane, wymerdane, wymerdane... i wy... ;-D

Oto, do kogo powędrują pakieciki Paryżanka plus stempelek:

---> reala
---> Mili
---> Piuma (Asia)

Gratuluję! :-)
Zapraszam na mojego maila [jest u dołu strony], bo potrzebne są adresy pocztowe do wysyłki. Jak zawsze zapewniam, że tu na blogu jestem osobą prywatną, a Wasze adresy są absolutnie bezpieczne: nigdy nikomu ich nie przekażę, sama też – poza bieżącą przesyłką – nie będę z nich korzystać!

A w maju - dzięki serdeczności Magdaleny z TimeMachine, której bardzo baaardzo dziękuję :-) - do rozdania będzie aż pięć egzemplarzy świetnego polskiego kryminału! :-D Zapraszam już teraz!

14 komentarzy:

Zula pisze...

Gratuluję wylosowanym i już czekam na maj, uwielbiam kryminały!

Kaś pisze...

gratulację ogromne dla wylosowanych, mnie udało się wczoraj u Skarletki:) a teraz u Ciebie czekam na maj:)

Zuza pisze...

gratuluję :)

shiraja pisze...

gratuluję dziewczyny i po cichutku zazdraszczam :)

brzydula pisze...

Gratuluję :)

emade76 pisze...

Gratulacje :)

reala pisze...

O mamuńciu, jak się cieszę :))) Cudowna wiadomość, jestem bardzo mile zaskoczona, zazwyczaj nie mam szczęścia w tego typu grach, chyba puszczę totka, bo jak nie teraz to kiedy????
Adres zaraz wyślę :)
Pozdrawiam
A, i dziękuję za gratulacje :)

Anna pisze...

Gratulacje dla szczęściar :) Ja również niecierpliwie będę wyglądać kryminałów :)

Domma79 pisze...

Gratuluje bardzo serdecznie wylosowanym :))

Bewix - Bea pisze...

...ale super na kryminal juz sie ciesze :-)

Kardamonowa pisze...

Gratulacje!

Teresa pisze...

Gratuluję Szczęściarzom.
Pozdrawiam

Mili pisze...

Alez się cieszę,że wygrałam książkę.
bęe miala wspaniałą lekturę na zbliżający sie urlop :)

Pozdrawiam serdecznie i już pisze maila

Magdalena Adamczewska pisze...

a ja dziękuję za podziękowania i miłą rekomendację naszej twórczości i działalności :)

pozdrawiam :)