sobota, 29 maja 2010

364. Losowanie nr 27


Na początek jak zawsze podziękowania za liczne wpisy :-) Cieszy mnie ogromnie takie spore zainteresowanie książką, którą dla Was miałam! I już dłużej nie zwlekając... Jak można zobaczyć na załączonym obrazku, losy aż wysypywały się z białej porcelanowej filiżanki ;-) Wymerdałam pięć karteczek [chyba zeza zrobiłam, jak je cięłam, no ale nie to się przecież liczy ;-) ] z imionami:

- - -> greenlady39
- - -> Oleander
- - -> Ysabell
- - -> Tores
- - -> Ondine

Gratulacje! :-D
Tradycyjnie zapraszam na mojego maila [jest u dołu strony], ponieważ potrzebne są adresy pocztowe do wysyłki. Jak zawsze zapewniam, że tu na blogu jestem osobą prywatną, a Wasze adresy są absolutnie bezpieczne: nigdy nikomu ich nie przekażę, sama też – poza bieżącą przesyłką – nie będę z nich korzystać!

A za miesiąc... Hmmm... Jeszcze nie zdecydowałam... Ale zapraszam serdecznie :-) Na pewno będzie stosik książek do zgarnięcia!

11 komentarzy:

Teresa pisze...

Nie wygrałam, ale dziękuję, za ten dreszczyk emocji, który towarzyszył zabawie. Może innym razem się uda?
Pozdrawiam i życzę słonecznego weekendu.
ps. Zwycięzcom gratuluję i trochę zazdroszczę.

Tores pisze...

O jaaa, naprawdę? Naprawdę ja? :D Ależ się cieszę! Już piszę maila, tralalala! Dziękuję ogromnie i jeszcze Pasiakowej dziękuję, bo przez nią tu trafiłam - książkę oczywiście pożyczę :D

Ondine pisze...

Ja? Nie wierzę. :) Mail już wysłany, ogromnie się cieszę, że będę mogła przeczytać "Polichromię". ;-)

Ysabell pisze...

O rany! Wygrałam!

Niesamowicie się cieszę, to pierwszy raz, kiedy miałam szczęście w jakimkolwiek losowaniu i wreszcie wiem jakie to cudowne uczucie. Strasznie się cieszę na "Polichromię" i już piszę maila z adresem.

Dziękuję Ci serdecznie za zorganizowanie tego losowania. :)

milqin pisze...

Dziewczyny, gratuluję!

joanna pisze...

Szczęśliwym osobom - gratulacje :))

A organizatorce - miłej niedzieli :)))

emade76 pisze...

Gratulacje dla wygranych :) Mnie pozostaje biblioteka :) Pozdrawiam

Sara Deever pisze...

Gratulacje wygranym ! :)

Pozdrawiam :)

Zula pisze...

Gratuluję wylosowanym :)
Pozdrawiam

Anna pisze...

Gratuluję szczęściarom :) Ja już też znam uczucie radości z wygranej tutaj książki :)

greenlady39 pisze...

Cudownie-to będzie książka zabrana na tak długo wyczekiwany urlop-a to już za niedługo.Ludzie naprawdę mam szczęście!Pozdrawiam
cieplutko....