sobota, 16 października 2010

401. Losowanie nr 33


Aaale Was duuuuuużo :-D - dziękuję! - ale ja mam tylko jedną książkę ze stempelkiem do wydania :-/ Cóż... no ale: „Lepszy rydz niż nic”, prawda? ;-D A zatem, jak już to widać na załączonym powyżej obrazku ;-) Lodge wraz z dużym i pięknym stempelkiem [projekt Running Rhino & Co dla firmy Uptown Design Company] z patchworkiem obrazków letnio-radosnych z wielkim serduszkiem pośrodku powędruje do...

--- yuu

Serdeczne gratulacje! :-)
Jak zawsze chcę zapewnić zwycięzcę, że tu na blogu jestem osobą prywatną, nie reprezentuję żadnej firmy, korporacji czy sekty ;-) a więc Twój adres pocztowy [poproszę o podesłanie na mojego maila, który jest u dołu stronki] jest całkowicie bezpieczny – nigdy nie wykorzystam go w innym celu, niż tylko do wysyłki powyższych skarbów :-)

A za tydzień, tak mniej więcej, ogłoszę planowy konkurs - tym razem nr 34 - z roboczym tytułem „W kręgach muzycznych” [choć powinien nazywać się... KLIK ;-D ]. Już teraz zapraszam!

8 komentarzy:

Lilithin pisze...

Ale śliczny ten stempelek! Gratuluję :)

IVONNA pisze...

Ależ skarby! Gratuluję:)

moni pisze...

Gratuluję - śliczności stempelek:))

Marzena pisze...

Gratuluję

barbaratoja pisze...

Szkoda,ze to nie ja, ale ja tu wracam i ciągle mam szansę;-)
Życzę Ci i sobie wielu, wielu postów,bo lubię tu wracać, nie tylko na konkursy;-)))

Zula pisze...

Gratuluję wylosowanej, a Tobie dziękuję za zabawę :)
Pozdrawiam

laurentino pisze...

Piękny ten stempelek ;)Gratuluję ;)

yuu pisze...

Jejku, DZIĘKUJĘ!:)